tysdag 27. mars 2012

"ny" sofa


Viser nokre bilder av stova vår. Vi fekk "ny" sofa like over jul. Eg srkiv ny i hermeteik fordi den er kjøpt på Finn. For oss er den god som ny og kjempegod å sitte i. Det er ein sofa fra Bolia, som skal vere kjent for god kvalitet. Den var brukt i fem år åa vi kjøpte den, men vi synes den ser heilt ny ut. Vi er så fonøgde med både utsjånad og kvalitet.



Stova vart både lysare og trivlegare ettar at den svarte skinnsofaen forsvant. Var redd det ville vere upraktisk med tekstilsofa når ein har små ungar, men så lenge den ikkje er for lys går det heilt fint. Eg har tatt av trekka og vaska dei i maskina på ullprogram og det har godt kjempefint. Eg anbefaler derfor sofa fra Bolia på det varmaste:) Vi er kjempefornøgde:)

Puta med sommerfugel gjekk eg lenge og kikka på før eg kjøpte den. Eg er glad den kom i hus til slutt! Den er av merket DAY, Birger et Mikkelsen, Home
Dei andre putene samt lappeteppet er heimesydde.

2 kommentarer:

  1. Den sofaen såg skikkeleg god ut. Eg trudde den var heilt ny eg! Lekkert med lys sofa, og det er sant som du seier at det er stor forskjell på kvit og beige når det kjem til skit og synlege flekkar.

    Nydeleg det lappeteppe også! Ha ein flott dag kjære deg ♥

    SvarSlett
  2. Så deilig den sofaen såg ut,trenger ny sofa eg,ser ikkje ut men kva eg ender opp med veit eg ikkje:)
    Koselig stove du har!
    Ein fin dag til deg:)

    SvarSlett