torsdag 19. april 2012

små skjønne fuglar




Vi var heime på sunnmøre ein tur i påska og der fant eg desse herlege små fuglane frå Maileg. Eg syns dei er så søte:) Det er vel eigentleg påskepynt.....men eg likar å kalle dei for vårfuglar. Så no skal dei få henge ei stund på desse greinene her på spisebordet vårt.


I dag har vi oss ein kosedag her heime. Eg har fri fra jobb og ungane fri frå barnehagen. Vi skal snart ut i hagen ein tur å kose oss med sjokoladekake, nam, nam.


Sommarfuglane som heng i ei snor på veggen er heimelaga og veldig enkle å lage. Eg har brukt dekorpapir, hamptråd og trepærler.

God torsdag!

2 kommentarer:

  1. Herlige vårfugler du har kjøpt deg! Likte veldig godt sommerfuglranken din -vil veldig gjerne ha link til mal om den finnes der ute i det o'store internettet ;0)
    Deilig stuekrok og, ser riktig så hyggelig ut!

    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg :)

    SvarSlett