tysdag 19. juni 2012

slik er det no....


 ......på rommet til Nora.
Det er over eit år sidan ungane bytta rom.



Det var meri praktisk at Nora ligg i det innerste rommet.
Og da vart resultatet slik.


Den gamle skulepulten er fin å sitte å teikne ved. Den er malt i fargen Hjertevarm fra Nordsjø.


Rommet er ikkje stort, ca 6 kvm, så det skal bli ein stor og fin overgang å få eit rom på 15 kvm når vi flyttar inn i det nye huset vårt.



Kjøkkenkroken er populær.


Nora sitt rom sett i fra Lukas sitt rom.

5 kommentarer:

  1. Så fint jenterom, mange søte detaljer! Har du bilder av gutterommet og? Da må eg evt ta en titt:)

    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Så utruligt fint rom med fine farger og herlige møbler,sikkelig jenterom:)
    Nydelig den gamle skrivepulten er:)

    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Fine rommet til søte Nora:)))

    SvarSlett
  4. Nydelig rom jenta di har! :) jeg elsker stilen, og elsker nostalgisk interiør. Digget den skrivepulten, og så nydelig farge. Har notert meg den fargen, den var skjønn...
    Jeg håper du har gode dager. Kanskje er det ferie for deg nå? Uansett håper jeg solen skinner hos deg, på alle måter. Sender en god klem til deg fra meg her i sør

    SvarSlett
  5. Savna oppdatering på favoritt bloggen min!!:))

    SvarSlett