måndag 4. juni 2012

uteblomster i stova


Eit lite bilderas fra spiseplassen og stova......
Den er pynta med syriner og rhododenro som eg har fått av svigermor



Når vi flyttar inn i nytt hus neste sommar, skal eg i allefall plante syrinbusker. Dei er så vakre! Berre så synd at dei ikkje står så lenge når du tar dei inn i vasar. Rhododenroen held seg ei stund lenger.


 Eg har hatt arbeidshelg og har fri i dag. Ungane er i barnehagen og eg skal male loftstrappa kvit og sy eit 70-talls skjørt til lillesøstra mi:)


Ha ei fin veke! Håpar varmen kjem snart!

3 kommentarer:

  1. Så flotte blomster du har plukka med deg inn,kjekkt å friska opp inne og:)Håper på meir sol og varme!
    Fin fin mandag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjære deg, så koselig innlegg - med nydelige blomster fra hagen. Vi har også sånn rododendron og nå fikk du meg til å finne skoene for å ut og klippe av ;) er det ikke fint hvordan vi kan inspirere hverandre på forskjellige måter? :) Nydelig kommentar til meg på bloggen forresten, ble kjempegla for det. :) Takk for gode ord og oppmuntring. Og takk for at du sier du vil følge med meg videre. Kjempekos om du vil legge deg til som følger hos meg ;) jeg legger meg til som følger her hos deg, syns bloggen din er skjønn! Ps. Fikk masse inspirasjon av det lekehytte-innlegget ditt her og. Vi er i full sving med å snekre, og det er så gøy å se på innredning og farger og slikt. Takk :)) god klem til deg

    SvarSlett