torsdag 12. juli 2012

HIPP HURRA for våre to sommerbarn!


På søndag var det nydelig sommervær og vi hadde eit veldig velykka hageselskap der vi feira våre to julibarn. Kameraet ville ikkje vere med den dagen, så eg fekk dessverre berre eit dårlig bilde som dykk kan sjå heilt til slutt i dette innlegget. Dei andre bilda er fra dagen til Lukas som var i går. Då feira vi litt berre vi fire.

 feira 

Eg brukte opp igjen noko av pynten som vart brukt på søndag, så det er ein variert fargeskala sidan vi feira Lukas og Nora i lag.


Heimelaga vimplar i en kopp. Enkelt og dekorativt.
Traktorserviettane var midt i blinken til både Lukas og Nora, då begge er særs glad i traktorar:)
Dei er kjøpt på kremmerhuset og finns i både grønt og rosa.


Tenk at Lukas allereie er 5 år! Det går så alt for fort!
Syns ikkje det er lenge sidan eg fekk han i armane mine for fyrste gong.....


Nora har bursdag i slutten av juli, så då blir det ei lita feiring igjen for ho.


Vimplane er kjøpt på salg på Kremmerhuset. 49, kr :)



Ein spent gutt som åpnar pakken frå mormor og morfar tidleg på morgenkvisten.


Slik var det i hagen, då vi hadde familieselskap i hagen. Eit dårlig bilde, men det var det einaste kamerat ville vere med på.


Barnebursdag blir etter ferien.

9 kommentarer:

  1. FOR en utrulig fin og koselig bursdag!! Skulla så gjerne ha vært der å feire søtingane mine <3 <3

    SvarSlett
  2. Å så flott pynta og de serviettene med traktor på har eg ikkje sett før,kanonfine:))Fint å blande litt farger og Vimplene var så fine:)
    Årene går jammen fort og det er jammen viktig å nyte kvar dag med dei for de vokser fort til:)
    Ønske deg ein flott dag!
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  3. Så herlig med slike fine feiringer! Så jo helt skjønt ut - både det ene og det andre. Å, jeg er så svak for sånne vimpler jeg - det gjør seg. Også fikk jeg litt sånn Moods of Norway- assosiasjoner når jeg så de serviettene...Tøft! Gratulerer til begge skjønne - og vel overstått. Så må jeg bare takke deg for at du er innom bloggen min av og til og legger igjen så mange fine ord, du rører meg. tusen takk, setter så pris på det. Ønsker deg en skjønn sommer videre. mange klemmer herfra :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dine to skjønne! Så utrolig koselig med hageselskap, og hvite møbler gjør det ekstra innbydende! Eldste gutten vår har også bursdag i juli, så det bruker å bli utebursdag på han også ;) Ha en herlig søndag! Klem

    SvarSlett
  5. Veldig fint jenterom forresten, lekkert med hvitt og pastell!

    SvarSlett
  6. Innom for å ønske deg en fortsatt god sommer :) håper du nyter late dager - og at solen skinner der du er :) klem til deg

    SvarSlett
    Svar
    1. Savner innlegg fra deg jeg - og livstegn - men håper stille tider tyder på at livet er fint og at du er opptatt med gode ting :) ? god uke ønskes deg!

      Slett
  7. Hei :) Jeg har ikke brukt mønster på det teppet. Begynte som når jeg hekler luer, så økte jeg litt forskjellig fra gang til gang. I starten så ble det bølgete med meg også. Så jeg tok opp igjen noen runder en del ganger, men ble etterhvert litt flinkere til å se ann hvor mye jeg skulle øke for at det skulle bli flatt og ikke bølgete. Tror jeg må kjøpe meg mer tråd, fikk lyst til å hekle flere tepper! Ha en fin kveld, og lykke til med ditt hekleprosjekt ;) Ane

    SvarSlett
  8. Dette er en interessant nettside. Jeg bli utrolig imponert ved å lese her =) Besøk gjerne siden min Skriver litt om tapeterder =)

    SvarSlett